Alles gaat goed hier! - Reisverslag uit Stigler, Verenigde Staten van Corine Winter - WaarBenJij.nu Alles gaat goed hier! - Reisverslag uit Stigler, Verenigde Staten van Corine Winter - WaarBenJij.nu

Alles gaat goed hier!

Blijf op de hoogte en volg Corine

19 Februari 2013 | Verenigde Staten, Stigler

Hee allemaal
Is weer een lange tijd geweest sinds ik van me heb laten horen. Dus hier weer even een update. Alles gaat goed! Ook in me nieuwe gezin is het heel gezellig. Op school gaat het ook goed me Engels is al veel beter zodat ik dingen op school ook veel makkelijker volg en het veel gemakkelijker gaat. Dus ik ga heel waarschijnlijk hier wel slagen en dan kan ik dus graduation doen. Dat is de diploma-uitreiking dat is dan met ook echt met z’n hoedje op en toga om. Ik heb nu op school ook driver education (rijlessen). Dat is wel na school tijd en heel leuk. Ik heb nu het theoretische gedeelte gehad en ik heb ook al twee keer gereden. Was eerst wel een beetje eng, maar de auto is automaat dus dat is in ieder geval wel heel makkelijk. Ik heb hierna nog vier keer en daarna kan ik me test gaan halen, maar uiteindelijk kan ik dit jaar niet hier in Amerika gaan rijden. Maar wel heel leuk om alvast ervaring op te doen. Ik heb ook een promjurk gevonden. Het is pas in April, maar iedereen heeft het er al over en is hier best wel belangrijk. Ik heb er ook een foto van bij gedaan.
Ik ga dit jaar ook nog softbal spelen. Volgende week gaan we echt starten met softbal trainen. Want we hebben nu alleen nog maar krachttraining gedaan, met gewichten enzo en hardgelopen. Daar heb ik ook super zin in, want we hebben ook een heel groot team met veel leuke meiden.
Verder zijn de mensen op school ook wel echt anders dan in Nederland. Natuurlijk zijn ze Amerikaans en wel wat overdreven enzo, daar ben ik ook al wel aan gewend en is ook wel heel grappig. Maar wat ik nog wel heel raar vindt is dat er nou al drie meiden zwanger zijn op school en er gaat er ook een trouwen. Maar dat is hier normaal, want zijn ze zijn er ook allemaal blij mee.
Afgelopen donderdag met Valentijnsdag was het ook heel anders dan het in het in Nederland gevierd wordt. Heel veel mensen kregen het laatste uur bloemen en snackpakketjes. Want dat kan je hier bestellen en veel mensen hadden dus wat. Zag er allemaal super leuk uit. Ik had ook super veel gehad. Ik heb een vest van Stigler High School gekregen van Karen en haar familie, een snackpakketje van James en Denise en ook nog z’n snackpakketje van me vorige gastgezin. Dat vond ik wel lief dat ze allemaal zo aan me gedacht hadden.
Deze week is het FCCLA week dat is van zn club waar ik bij zit. En gaan we morgen met ze alle film kijken in de auditorium en met ze allen eten. Woensdag en Vrijdag gaan we ook met ze allen eten tijdens de lunch. Donderdag uit school gaan we dan ook weer een ty- die shirt maken, maar daar ga ik waarschijnlijk niet heen, omdat ik dan weer autorijles heb.
Ik heb ook nog even foto's van me (nieuwe) huis erbij geplaatst, want dat had ik nog niet eerder gedaan.

  • 19 Februari 2013 - 08:33

    Je Vader En Moeder:

    hoi Corine,

    mooie promdress hoor! Heb je ook al schoenen gescoord? Gaan ze ook haar opsteken, nageltjes laten doen enzo? Of wordt het nou ook weer niet zo'n happening?
    Je verveelt je niet zo te lezen. Mooi zo, goed je tijd benutten want het gaat nu wel erg snel. Voor je het weet woon je gewoon weer in het nuchtere Holland. Thuis moet je nog maar eens het een en ander toelichten; FCCLA week?? Ty-die shirt?? We horen het wel weer.

    dikke kus en nog veel plezier,
    tot horens
    je vader en je moeder

  • 19 Februari 2013 - 18:40

    Van Dijken:

    hoi Corien,
    weer leuk om je laatste belevenissen te lezen en ik natuurlijk benieuwd naar die prom jurk: nu kunnen we die foto niet tevoorschijn krijgen grrr. (hoe dit nu weer kan snap ik ook niet, ome Jan ook) Maar ook zonder de foto;s hebben we in de gaten dat je je nog lang niet verveeld dus die laatste maandjes vliegen ook vast om!
    Groetjes ome Jan en tante Jolande

  • 26 Februari 2013 - 21:52

    Jacqueline De Winter:

    Hey Corine!
    Wat is het weer leuk om je verhaal te lezen. We denken vaak aan je hoor! Vooral je neefje Luuk mist je wel een beetje. Hier gaat alles goed. Wij zijn een een weekje naar Frankrijk geweest. Vier dagen Eurodisney en twee dagen Parijs. Dat was echt erg leuk! We hebben straks een heleboel om bij te kletsen!
    We zijn blij dat het goed met je gaat en dat je het daar naar je zin hebt!
    Veel liefs en tot de volgende blog! Groetjes,
    Jacqueline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corine

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 16384

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2012 - 22 Mei 2013

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: