Robbers Cave, Oklahoma City, Easter, and Prom!! - Reisverslag uit Stigler, Verenigde Staten van Corine Winter - WaarBenJij.nu Robbers Cave, Oklahoma City, Easter, and Prom!! - Reisverslag uit Stigler, Verenigde Staten van Corine Winter - WaarBenJij.nu

Robbers Cave, Oklahoma City, Easter, and Prom!!

Blijf op de hoogte en volg Corine

10 April 2013 | Verenigde Staten, Stigler

Op 27 Maart gingen we met mijn klas fotografie naar Robbers Cave State park dat is een heel mooi natuurgebied in Wilburton. Z’n uurtje rijden hier vandaan. Gelukkig hadden we ook heel mooi weer. Jammer genoeg was ik wel weer verdwaalt met een paar andere meiden. Dat was de vorige keer ook al zo toen we naar de dierentuin gingen met fotografie, want mister Bird loopt nogal hard en geeft ons niet echt tijd om foto’s te maken dus waren we hem zo kwijt. Gelukkig kwamen we na een tijdje bij een soort manage aan en hadden we bereik dus moesten we nog een stukje lopen en kwamen ze ons ophalen met de schoolbus. Ik heb echt een heleboel mooie foto’s gemaakt.
Het weekend erna was het Pasen. De zaterdag ervoor ging ik nog met Denise helpen bij een ophaalactie voor de bioscoop hier Stigler, want die gaat bijna failliet. Mensen konden ontbijt halen en proefrijden in auto’s. Jammer genoeg was er niet heel veel te doen om te helpen. S ‘middags ging ik nog met Karen naar haar huis en gingen we eieren schilderen met Daycen en Dailey. De Zondag erna met Pasen ging ik ook nog met hun naar hun kerk en kwam ik daar nog DJ en Nikita van school tegen. We gingen met de oudere kinderen van de kerk de eieren verstoppen en na de kerk gingen de kleinere kinderen de eieren zoeken. Daarna ging ik met hun naar de ouders van Karen en hadden we een paaslunch. De volgende dag moest ik gewoon weer naar school, want hier hebben ze geen 2e paasdag.
Woensdag ging ik naar Dailey’s klas toe op de lagere school hier. Dat noemen ze hier grade-school. Want ze had een keer gevraagd als ik in haar klas kwam uitleggen over Nederland. Dailey is negen dus dat waren allemaal kinderen van haar leeftijd. Ze hadden allemaal super veel vragen en het was wel grappig om een keer ‘les’ te geven bij een kleuterklas.
Afgelopen donderdag en vrijdag ging ik met FCCLA (een club van school) weer naar Oklahoma City. We vertrokken al om 8 uur in de morgen toen we Oklahoma City aankwamen gingen we eerst voor het goede doel dozen met eten inpakken. We hebben wel 8 pallets gedaan en op elke pallet konden wel 40 dozen dus we hadden wel 320 dozen. Daarna gingen we naar Gattitown dat was een speelhal met speelmachines en karten. Iedereen had met die speelmachines echt belachelijk veel tickets gewonnen. En met die tickets kan je dan allemaal cadeautjes winnen. Daarna gingen we naar de mall (een groot overdekt winkelcentrum) deze was echt super groot, veel groter dan die van Forth Smith. En had echt allemaal gave winkels. Daarna gingen we naar het hotel. De volgende dag gingen we eerst naar State Confension dat is waarvoor we eigenlijk naar Oklahoma City kwamen. En daar komen dan allemaal mensen praten en was in z’n grote hal, maar het was eigenlijk best wel saai en duurde ook heel lang. Toen dat afgelopen was gingen we naar een cupcake winkel en had ik ook voor me gastfamilie paar gekocht. Daarna gingen we naar Frontier City dat is een pretpark. Daarna had ik nog een achtbaan gereden, maar jammer genoeg in elke rij we gingen staan ging de attractie net kapot. Daarna gingen we naar huis. Toen ik thuis kwam had ik nog een cadeautje voor Denise gekocht en gaf ik aan haar en toen had ze ook een cadeau en die wou ze alvast geven. Ze had een corsage voor me laten maken. Want de volgende dag was het prom (grote schoolfeest van het jaar) en alle meiden laten ook een corsage bij haar jurk maken.
De zaterdag erop was dus prom. S’ Middags kwam een meisje mijn haar doen. Het was super goed gelukt en was er heel blij mee. Toen ik helemaal klaar was en wat foto’s had gemaakt ging ik naar de prom toe. En het was echt super leuk om mee te maken, want hier wordt er allemaal veel meer aangedaan. Super grote vel gekleurde jurken, allemaal nageltjes laten doen en ze zijn allemaal super vaak onder de zonnebank geweest. Daarna gingen we buiten ook nog allemaal foto’s met iedereen maken en daarna naar binnen om te dansen en punch te drinken. Na de prom ging ik met een heleboel mensen naar McAllister en gingen we ook naar z’n speelhal games spelen en beetje daar rondhangen daarna gingen we nog wat eten en daarna naar huis. Het was echt super gezellige en leuke avond!

  • 10 April 2013 - 08:10

    Je Vader En Moeder:

    Hoi Corine,

    Hardstikke leuk dat het allemaal super gaat bij jouw! Er gebeurt daar wel veel mooi om allemaal mee te maken.
    Nu nog even je best doen voor het examen! Succes.

    groeten en dikke kus je vader en moeder

  • 10 April 2013 - 09:55

    Jacqueline De Winter:

    Hey Corine!
    Wat zag je er mooi uit!!! En wat een mooi corsage met die pauw-veer erbij. Heel byzonder. Wat een leuke dingen maak je mee. Echt leuk om al die foto's te zien. Dan leven we helemaal met je mee. Fijn dat je het zo naar je zin hebt! We missen je hier wel hoor! Geniet er maar van, het alweer bijna voorbij. Heel veel succes met je examen. Een ervaring om nooit te vergeten...
    Dikke knuffel van ons allemaal, Ome Kees, Niels, Luuk, Lisa en je tante Jacqueline

  • 10 April 2013 - 20:40

    Van Dijken:

    Hoi schat!
    Zo dat heb je nu ook in de pocket! de PROM!! met een echt boeket! Die van jouw het mooist! Als je weer thuis bent moeten we maar wat feestjes verzinnen zodat je die jurk vaker aan kunt. Wat zul je het hier straks super saai vinden want nu ben je voortdurend de hort op/shoppen/uit eten en daartussen door vooruit: effe naar school. Geniet er nog maar lekker van! KNUF tante Jolande

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corine

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 16385

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2012 - 22 Mei 2013

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: