Seniors!! - Reisverslag uit Stigler, Verenigde Staten van Corine Winter - WaarBenJij.nu Seniors!! - Reisverslag uit Stigler, Verenigde Staten van Corine Winter - WaarBenJij.nu

Seniors!!

Blijf op de hoogte en volg Corine

02 Mei 2013 | Verenigde Staten, Stigler

Hee allemaal
Zaterdag 13 april wou me engelse lerares die ook in de familie van me gastgezin is, mijn seniorpictures maken. Seniorpictures is een soort van fotoshoot die alle seniors hier doen. Seniors zijn de laatstejaars dat noemen ze hier zo. Net als 1e jaars zijn ‘fresmans’, 2e jaars zijn ‘sophomores’, 3e jaars zijn ‘juniors’ en laatstejaars zijn dus ‘seniors’. Ik was er heel blij mee. Ik heb nu ook met die foto’s graduation announcements gemaakt. Dat zijn uitnodigingen voor graduation. En graduation is de diploma-uitreiking die ik hier dan ook over 2 weken ga doen.
Ik was zondag 14 april met Denise, Karen, Daycen, Dailey en Chris naar een safaripark in Arkansas geweest. Er was ook een soort van kinderboerderij bij waar ik een slang, kangoeroe, giraffe geaaid had. Er was ook nog een klein aapje die over mee gelopen was. We gingen ook nog wat beesten voeren. Ik durfde alleen niet de struisvogels eten te geven. Daarna gingen we nog uit eten in Forth Smith in z’n typisch Amerikaans steakhouse.
Het begint allemaal een beetje op zijn eind te lopen nu. Softbal is twee weken geleden ook al gestopt. We konden door naar districts. Die hadden we dus op donderdag…. De eerste wedstrijd begon al om 1 uur middags dus hoefden we maar tot en met half 11 naar school. Districts was in Preston wat wel twee uur rijden was. We gingen met ze alle gezellig in de bus sandwiches maken en opeten. Het was die dag jammer genoeg wel heel erg koud. We hadden 1 game tegen Checotah die we wonnen en twee tegen Henryettafyl die we allebei hadden verloren dat was wel jammer, omdat we anders door konden naar regionals. Ik heb nog een softbal gekregen en waar ik iedereen van het team zijn naam en nummer op heb laten zetten. Echt een super leuk souvenirtje om mee te nemen naar Nederland.
Vorige week hadden we twee senior field trips. Dinsdag gingen we naar Forth Smith daar gingen we naar een museum en gingen we een oud treintje rijden wat ik in het begin van het jaar ook gedaan had. Daarna gingen we in de mall lunchen en nog even shoppen. Woensdag gingen we weer naar Forth Smith daar gingen we de hele ochtend helpen voor de voedselbank. Daarna gingen we weer naar de mall lunchen en shoppen.
Donderdagavond konden Denise en ik mee met Karen en Dailey naar een concert van Scotty McGreery dat was een winnaar van American Idol en hier nu dus best bekent. Dailey is helemaal fan van hem ik had alleen geen idee wie het eerst was. Het was natuurlijk een countrysinger dus dat was wel typisch voor dat gedeelte van Amerika waar ik nu zit. Dailey noemde hem heel de tijd Scotty hottie.
Afgelopen zondag hadden we de laatste bijeenkomst van alle exchangestudenten. We hadden een picknick ik had cupcakes gemaakt en sandwiches. We hadden een soort van graduation, omdat we dit jaar hadden afgelegd. En daarna kreeg iedereen z’n Amerikaanse vlag die ik in het begin van het jaar ook gewonnen had. Zodat iedereen er iets op kon zetten. Daarna moesten we afscheid van iedereen nemen.
Gisteren met Koninginnedag had ik nog een nog een Nederlands oranje shirt aan. En ging ik mensen uitleggen wat het inhoudt enzo. Coach wou er nog van alles van weten en vroeg wat typisch was om op die dag te eten. Dus legde ik uit dat we meestal oranje tompoezen aten. Hij gaat dat nu ook proberen te maken en gaan we die volgende week donderdag met mijn laatste schooldag eten als een soort van afscheid.
Ik heb nu ook nog maar in totaal 5 dagen school. Voor de rest zijn het allemaal seniordagen waarmee we allemaal speciale dingen gaan doen. Met ons seniortrip gaan we naar Silver Dollar City dat is een pretpark in Branson. En daarna is het al graduation en zijn me ouders hier al. Ik heb super zin om hun weer te zien. Alleen geen zin om afscheid van iedereen hier te nemen. Gelukkig heb ik nog twee hele leuke en drukke weken.

  • 02 Mei 2013 - 18:50

    Van Dijken:

    Corientje,
    het grote aftellen is begonnen! je bent al mooi wat souveniers aan het verzamelen? Gelukkig brengen je ouders ook wat koffers mee. Oranje tompoezen in USA? misschien wordt het een hit!
    Lekker genieten van de laatste weken, alle afscheidswoorden/ kussen en prachtige herinneringen.
    tante Jolande

  • 02 Mei 2013 - 22:37

    Tante Nancy:

    Hey Corien,
    enjoy all your activities in the last few weeks overseas, but... do not forget to pack your suitcases either... we can not wait to have you back in the Low Lands! Enjoy your vacation with your Mom and Dad in the States! Have a safe flight and many, many, many greetings to your family and friends in Stigler!!
    See you soon! Bye,
    Tante Nans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corine

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 16383

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2012 - 22 Mei 2013

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: